Tuesday, May 24, 2011

kumpol dwet!!!

ape yang korg pkr bile bace taj0k entry ni yep!..mesti korg pikir aku kumpul dwet nk kawen kn?..h0ho..tu mmg salah satu bnde yg aku nk..tp its not the main!..

entry sebelom ni aku ade ckp yg aku nga keje skang kn?..aku keje mesti dapat gaji kan..s0oo...aku ade matlamat sendiri bile dapat duit tu..hoh0...mcm2 planning dlm kepala otak ni..tp sl0w2 ok!..hehe..kate org nk dpt duit kne ade D-doa..U-usaha..I-ikhtiar..T-tawakal..dgn adenye 4 elemen ni..Insya'Allah..bergndelah rezeki anda yep!..;)...

Gaji yg aku dapat ni pon bukanlah byk sgt..dalam 4 bulan keje ni pon mybe dapat kumpol cipot jep..tp yg paling penting aku nk beli laptop..hoh0..sian aku..member2 aku sume ade laptop sorg satu..tp aku selalu pinjam adek aku punye laptop..tu pon aku dah kre bersyukur..sbb Tuhan dah merancang yg terbaik utk hambaNya kan..hoh0


Jadi..aku dah tekad dgn duit yg aku bakal dapat nanti..aku nk beli laptop..tp tu pon xade lah nk beli yg mahal2..asalkan ad0..cukuplah bg aku..hoh0..aku dah jengok2 harga..yg paling murah setakat ni RM999 model acer...ok lah tu..atleast as sorg student adelah penting utk ade private laptop ni..senang nk buat keje atau assignment..hoh0

ok!mula dari skang kne lah berjimat cermat yep!..0n ur mark!..get set g0oooo!...priitt!..;D

p/s: bersederhanalah anda dalam apa jua perlakuan mahupun penampilan ;)..n kepada kawan2..kalau ade tempat yg murah nk beli laptop..share2 k!..sharing is caring!..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...