Tuesday, May 24, 2011

Cuti Sem

Cuti SEM?..berape lame?..start bile?..buat ape cuti ni?..hoh0ho..tu sume pertanyaan makcik-makcik,pakcik-pakcik,kawan2,jiran sebelah kt aku bile mula cuti..yg peliknye mak tiri anak jiran sebelah punye atok pon tye bnde yg sme..hoh0..

maleh eden nk jawab aih..sbb klu boleh dah gtau kt sorg, dia tolong la pas2 kn kt mereka yg lain..tp disebabkan rse hormat gtau je la ngn muke yg tersenyum..yep!..;D

Cuti SEM kali ni mmg la lame..terkej0t den bile den dengo 4 bulan cuti..yah0ooooooooooooo..best gilak..lme dpt dok uma..hehe..ley tgok tv..makan puas2...hoh0ho..

tapi hakikatnyee~~...bile dah dok uma lame2..badan mule mengembang dan segala yg ade kt badan aku ni mula membiak..ad0oi2...n rse "no life" pulak kn?..emmm...

ting tong!..mulelah keluar mentol oren menyala-nyala terang kt kepala aku ni...nk keje lah!..aku pon plan nk keje..s0, dgn rezeki yg Tuhan bg..aku dapat keje kt kedai Telco & Post kepunyaan abg aku..Alhamdulillah~..kebetulan mmg kedai tu perlukan pekerja sbb pekerja dia sudah lari 00oo..dpt tawaran lebih menarik maa..

gambar depan kedai telco & post Banting Baru, Selangor


skang dah masuk minggu ke-4 aku keje cni..mmg mcm2 bnde aku belajar..hoh0..bak kate org pengalaman tak boleh di bayar dgn wang ringgit..s0..belajar la dari pengalaman yep!...;)

p/s: thanx to my m0m..sbb selame ni dia xbg aku keje..n bg semangat kt aku utk meneruskan hari2 mendtg..:)

1 comment:

Atiqah Razak said...

nak cari pekerja lg tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...