Saturday, May 28, 2011

flyers telc0 & post!..;)

hari ni,bermulalah sesi cuti persekolahan budak2 sekolah..tapi aku still kne keje la..sbb aku bukan budak2 sekolah lagi...hoh0..arini ari sabtu..dan aku skg kt tempat keje..keje separuh ari..esok ahad cutiii..yaho0oo~..

harini aku nk cte pasal tugasan eseimen yang bos aku bg..pada post yg lepas aku ada gtau pasal tugasan eseimen ni..ni link dia..bg sesiape yg belom bace yep!..

hoh0...dengan sukacitanya dimaklumkan bahawa saya sudah menyiapkan tugasan tersebut!..yaho0oo..;D..flyers yg aku buat ni dibantu oleh seseorang yang penting dalam hati akak aku dan of coz my beloved sister jugak!..anis hamzah dan adxp shaari...tq both of you!..i like!...hee



inilah flyers yg dimaksudkan!flyers ni dibuat dlm usaha untk mempromosikan kedai telco & post, Taman Banting Baru..menarik dan tersusun kn?..aku suke sgt3..:)



dalam membuat flyers ni..aku just sediakan segala isi yang perlu ada dalam flyers ni..dan aku memberi tugas mendesign kepada akak aku tapi dia pass kn tugasan ni kepada 'abg' dia..hoh0..keje2 mendesign ni mmg bukan kepakaran aku..s0, kre beruntunglah sbb ade yg sudi nk tolong..;)..ok..ape2 pon..thanx a lot!..harap bos suke la..hoh0



p/s:tolong menolong amalan mulia..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...