Friday, May 27, 2011

budak-budak!

tersenyum sorang2 aku bile tgok gambar budak2 sekolah bergambar..terserlah wajah kegembiraan, keriangan, kebahagiaan kt muke masing2..kt bwh ni la gambar yg aku maksudkan..:)

yang membuatkan aku tersenyum sampai telinga ni sbb dalam gambar ni ade adek bongsu aku (dalam bulatan merah)..memang sangat terpancar senyuman di wajah adek aku ni..bile aku tgok 2 kali comel jugak adek aku ni..agak2 nye bila dah besar hensem tak?..ramai peminat tak?..hehe..dan yang buat aku tergelak sebab sume budak2 tunjuk 'peace' dari depan sampai belakang...adek2 tak ade posing lain yg boleh adek2 buat ke?..ahaha..excited gilak budak2 ni dpt amek gambar kn?..dlm hati dak ni mesti dorg ckp..kau hado!!..haaha


dalam gambar ni menunjukkan yang adek aku gembira bersama kawan-kawan dia..s0,aku x bape risaulah kondisi dia kt sekolah sbb dia ade kawan2 yang baik teman dia kt sekolah..hoh0..ye lah..sejak pemergian arwah abah 3 tahun yang lalu..dia dah makin matang dan boleh terima keadaan tu..harap2 dia sentiasa gembire..;)

1 comment:

anis hamzah said...

i likeeee !! ko letak la button like nnt leh like entry2 ko..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...