Wednesday, May 25, 2011

dapat tugasan eseimen!..awww~

wawawa~...nga cuti sem pon ade tugasan eseimen ow!...

ni tugasan daripada bos kedai aku merangkap akak ipar aku..nme dia kak siti..comel orgnye..hehe..tugasan yang dia bg dia suruh aku buat draf pamplet atau flyers kedai dia ni sbb nk buat promosi...h0ho...dpt2 je tugasan ni..dlm kepala otak aku..adoii!..aku mne kreatif..se kreatif aku pon aku nk letak gamba aku kt flyers tu utk mempromosikan kedai ni..tp tu bukan promosi kedai..mcm jadi lain jek..nk promosikan aku pulak..hoh0

Dia bg tugasan kt aku ni pon sbb dia tau aku on9 jep klu xade keje...hoh0..yg aku gtau aku on9 bt ape..sepatutnye aku kne tipu yg aku tgah betolkan komputer ke, memasak ke..hoh0..kompem dia x bg tugasan ni..

kalau korg nk tau aku buat keje tau kt cni..walaupon bos aku jengok kedai ni tiap ujong minggu je..aku mngemop, sapu sampah, siram bunga, bersihkan toilet,entertain customer..kne lah lakukan tanggungjawab ni..keje aku kt cni xlah susah..cume aku kne entertain customer yg nk menggunakan khidmat 'courier'..

ok2 lah..aku terima cabaran yang diberikan ni..tp kt kepala otak aku ni kos0ng..xtau nk fill in the blank..hoh0

p/s:nanti klu dah buat draf flyers tu..nt aku tunjukkan kt korg yep..oklah..mau buat keje..cau cin cau!..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...