Monday, August 8, 2011

bertukar wajah

perasan tak, kali ni afiqahamzah blog bertukar wajah lagi..kali ni tema2 ala-ala budak kecik..comel2 gitu..comel ke?..ehehe..xpelah..xcomel tape..atleast, aku puas ati dgn ape yg aku dah buat..ini salah satu proses pembelajaran aku..mungkin boleh diperbaiki lagi lepas ni...

proses mencantikkan blog ni, aku dah byk refer kt tutorial2 blog..kne pandai2 explore ye kwn2..cari lah kt google..taip je..mesti keluar tutorial yg korg nk..and lagi satu special thanx to my sis,anis sbb dia lah yg tolong aku explore mcm2..dia jugak yg tolong buat header blog ni..aku just tgok cane care dia buat..its part of learning ok!..:)

senanye aku dah lme xupdate blog..dah rindu pulak nk menaip kt blog ni..:)..

post yg lepas pon bertarikh 11 jun..lme kot..dah masuk dua bulan aku tak update blog...s0, sekrg ni nk tekad untuk mulakan balek kegiatan menaip blog ni...hehe..boleh ke aku teruskan kegiatan ni?..tepok dada,tye dri sendri lah pika oii!..ekekek

ok lah byk cte senanye aku nk cte kt korg yg sudi nk bce blog ni..uhu..tggu ye post seterusnye..papaiiii~..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...